snap shots à la verdenius

Mijn eerste professionele camera. Ik vond er eentje via marktplaats een paar weken geleden. Een koopje, want voor 165 euro schafte ik een Canon spiegelreflex camera aan met twee lenzen, inclusief een telelens. Tegenwoordig neem ik 'm vaak mee op pad. Ik vind het heel leuk omdat ik er anders van ga kijken, ik ben altijd op zoek naar details en composities die ik vast kan leggen.

Hier zijn een paar eerste photo's gemaakt in Amsterdam en Barcelona.

//. My first professional camera. I found one a few months ago on marktplaats. It was a bargain, for only 165 euro's I bought myself a Canon reflex camera with two lenses, including a long shot one. Nowadays, I take it wherever I go. I love it, because it makes me look different, always seeking for details and nice compositions.

Here are a few of my first shots made in Amsterdam & Barcelona.






5 comments:

  1. Mooie foto's! Welke lenzen heb je er bij?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Marlous,
      Ik heb er eentje die ik niet helemaal kan traceren, er zat geen verpakking meer bij, maar mijn nieuwe is EF 50 mm f/1.8 II. Daar heb ik ook al deze foto's mee gemaakt. Je kunt niet inzoomen, maar dat is juist goed om mee te experimenteren. O ja en een voordeel is dat je bij relatief weinig daglicht goede foto's kunt maken.
      Heb jij ook een Canon?
      Groetjes X:)

      Delete
  2. Mooi Marieke! je hebt een oog voor mooie dingen. Het lijkt simpel maar dat is het juist niet en dat vindt ik zo bijzonder aan jouw foto's.
    Liefs Joke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lieve Joke,
      dank je wel! Ik vind het ook ontzettend leuk om te doen. Dus ga er vrolijk mee verder~.
      Ik bel je snel
      Liefs!

      Delete
  3. Leuke foto's. Ik zoek ook een canon camera welke canon is dit?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...