little happiness july 2013

Soms kan een beeld mijn humeur onmiddellijk veranderen als ik me bijvoorbeeld wat verdrietig voel. Pinterest  is voor mij wat dat betreft een heel goed medicijn omdat er iedere dag een nieuwe dosis feel good foto's voorbij komt. Ik prik de leukste eruit en plaats ze daar in mijn eigen little happiness fotomap. Zoals bijvoorbeeld een mooie bloem, een grappig bordje, een inspirerende quote of een foto van een kitten. Wat kan het leven soms eenvoudig zijn...
Hier zijn er een paar die ik deze maand vond, in augustus plaats ik een nieuwe selectie uit de Pinterest-happiness-map.

//
Sometimes only one image can turn a smile on my face when I feel a little sad or so. Pinterest for me is a very good remedy, because every day I receive a new bunch of feel good photo's. I collect the ones I like most in my little happiness map. For instance a beautiful flower, a inspiring quote or a photo of a kitten. Life can be so easy...
Here are a few I found this month, in August there will be a new post of my Pinterest-happiness-selection.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...