masking tape goes xxl - wall tape

Ik heb inmiddels al een aardige collectie maskingtape verzameld waarmee je kaarten, brieven, papier, potjes en zelfs je fiets of toetsenbord eenvoudig kunt opleuken. Deze mooie tape is verkrijgbaar in talloze kleuren en patronen, heel makkelijk te gebruiken en eenvoudig op maat af te scheuren (en oa verkrijgbaar bij bij HEMA). Vandaag kwam ik op de site van Syncol MT (masking tape) terecht en zag ik dat er inmiddels 'behang' van te koop is. Mooie kleuren die je muur in een nieuw jasje steken. Omdat ze transparant zijn, kun je ze ook nog eens makkelijk over elkaar plakken. Cool!

PS1 het toetsenbord heb ik niet zelf gemaakt, dit ontwerp kwam via de site van No Me.
PS2 voor meer ideeen met tape ga naar masking-tape.jp.

 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...