color blocking amsterdam

Amsterdam heeft het te pakken, het color blocking virus! Een dagje shoppen en je ziet niets anders dan kleur , kleur en nog eens kleur. Vooral de gekleurde broeken (en dan bedoel ik niet die lelijke rode en oranje ballen-broeken) fleuren het straatbeeld enorm op. Het werd hoog tijd! Over color blocking gesproken, ik kwam gisteren deze 'gecolor blockte' fiets tegen en ik was meteen verkocht. Leuk detail is dat de eigenaar er niet 1 maar 3 2012-trends in zijn/haar ontwerp heeft verwerkt. Zou hij/zij dat weten? Dit zijn ze:

1. Uiteraard de kleuren, zo knallend mogelijk.
2. Het gebruik van tape. Bezoek eens een hobbywinkel (vreselijk woord trouwens) of gewoon de Hema en je kunt ze in iedere kleur en in ieder patroon kopen.
3. Strepen. Ook die zien we dit jaar veel terug, maar nu ook op fietsen : ).

Mijn turquoise fiets vind ik al een eyecather, maar als je met deze de hoek om komt crossen, weet ik zeker dat iedereen blij wordt. Wat is Amsterdam toch leuk, je ziet altijd iets nieuws!

Ps, let op de tape op de stellage bij de fiets, past er helemaal bij.


1 comment:

  1. Ik zag er net ook zo een fietsen in Utrecht! Dacht even dat het dezelfde was als op de foto, maar het was een andere...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...