instagram daily photochallenge - week 1

Mijn eerste zeven dagen zitten erop. Vanaf 1 maart startte ik met een fotowedstrijd via instagram (zie blog). Iedere dag een thema en dus iedere dag een foto. Dat was af en toe best even zoeken. Vooral omdat ik vaak pas tegen de avond thuis ben en de foto's niet allemaal in daglicht worden gemaakt. Maandag was zo'n dag, 's avonds maakte ik een lekkere pasta en de foto heb ik meteen gemaakt. Hij is nog best goed gelukt, maar in daglicht wordt het net even wat frisser. Gelukkig zijn er nog de filters van instagram waarmee je de foto snel een fijne oppepper geeft.

Hieronder mijn foto's van de eerste week met in het bijschrift de thema's.

Dag 1 ontbijt

Dag 2 iets zoets
Dag 3 keuken

Dag 4 servies

Dag 5 favoriete smaakversterker
Dag 6 what's cooking

Dag 7 voorraadkast

1 comment:

  1. Hi Marieke,

    Wat leuk dat je hieraan mee doet, mooie foto's!

    Liefs,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...